תנאי קבלה לשלב א' במסלול הרגיל

  1. רשאי להגיש מועמדות מי שקיבל את התואר "מוסמך אוניברסיטה" בציון משוקלל של טוב מאוד (90) לפחות, והכין עבודת גמר שציונה הוא 90 לפחות.
     
  2. במקרים של הישגים לימודיים או מחקריים מיוחדים תוכל הועדה היחידתית לאשר חריגה מן הציונים המינימליים הנקובים בסעיף 1, וזאת באישור הוועדה הכלל-אוניברסיטאית.
     
  3. לצורך הגשת מועמדות, יידרש המועמד להציג הסכמת חבר סגל, הרשאי להנחות תלמיד מחקר, לשמש כמנחה (חבר סגל פעיל בעל מינוי של מרצה בכיר לפחות במסלול הרגיל) וכן לקבל המלצות משני מורים בכירים. לרשימת המנחים
     
  4. המועמד יידרש להגיש הצעה ראשונית לתכנית מחקר על פי פורמט שניתן לקבלו במזכירות תארים מתקדמים. ההצעה הראשונית תימסר לאחד מחברי הסגל הבכיר לקריאה ולהערכה בטרם יתקיים דיון לגבי המועמד.
     
  5. מועמד לתכנית מחקר יידרש להוכיח שלמד בעבר שיטות מחקר וסטטיסטיקה. הוועדה שומרת לה את הזכות לדרוש השלמות בתחום בשנת לימודיו הראשונה.
     
  6. א. תלמיד העומד בתנאי הקבלה לדוקטורט, והוא בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בתחום דיסציפלינרי אחר יוכל להתקבל לתכנית הדוקטורט.  במידה ומנחה העבודה רואה צורך כי התלמיד ישלים קורסים תוכניים או מתודולוגיים מתכנית המ.א., יעביר המנחה מידע זה לתלמיד ולמזכירות התכנית ועל הסטודנט יהיה להשלים קורסים אלו בשנה הראשונה של התכנית (שלב א'). על התלמיד יהיה לסיים את לימודים אלו בציון 85 לפחות.

    ב. תלמיד העומד בתנאי הקבלה לדוקטורט, אין לו תואר בעבודה סוציאלית והוא בעל תואר שני בתחום דיסציפלינארי קרוב לעבודה סוציאלית, יתבקש בשלב ראשון להשתתף בלימודי השלמה, מתוך מאגר הקורסים הניתנים במסגרת בית הספר, על-פי הנחיות הוועדה הבית-ספרית ובהתייעצות עם המנחה העתידי שלו.  לימודי ההשלמה חייבים להסתיים טרם קבלתו של התלמיד לתוכנית הדוקטורט. התכנים ומכסת השעות ייקבעו בוועדת תלמידי מחקר בהתאם לצרכיו של כל מועמד, ויכללו לפחות שלושה קורסים. 

    על התלמיד לסיים את לימודי ההשלמה בציון 85 לפחות.

    תחום קרוב לע"ס יוגדר ככזה על ידי ועדת תלמידי מחקר. הוא יהיה בדרך כלל ממדעי החברה וממקצועות טיפוליים-ייעוצים, אולם עשוי להיות גם מתחומים אחרים המשיקים לעבודה סוציאלית במגוון תחומיה ועולמות הידע שלה.מועמד בקטגוריה זו יתבקש להגיש הצעה ראשונית למחקר ולקבל אישור עליה עוד לפני תחילת לימודי ההשלמה  וקבלתו תותנה בהשלמת לימודי ההשלמה כנדרש.


    ג. תלמיד העומד בתנאי הקבלה לדוקטורט, אין לו תואר בעבודה סוציאלית והוא בעל תואר שני בתחום דיסציפלינארי שאינו קרוב לעבודה סוציאלית, יתבקש בשלב ראשון להשתתף בלימודי השלמה, מתוך מאגר הקורסים הניתנים במסגרת בית הספר, על-פי הנחיות הוועדה הבית-ספרית ובהתייעצות עם המנחה העתידי שלו.  לימודי ההשלמה חייבים להסתיים טרם קבלתו של התלמיד לתוכנית הדוקטורט. התכנים ומכסת השעות ייקבעו בוועדת תלמידי מחקר בהתאם לצרכיו של כל מועמד, ויכללו לפחות 11 קורסים (22 ש"ס). 

    על התלמיד לסיים את לימודי ההשלמה בציון 85 לפחות.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>