ברכות לפרופ' עינת פלד ולד"ר כרמית כץ שזכו בפרס בית הספר לעבודה סוציאלית

שזכו בפרס בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל באוניברסיטת תל-אביב, על השפעה חברתית ותרומה לעיצוב שירותי רווחה ומדיניות חברתית, לשנת 2017.

25 אפריל 2017
ברכות לפרופ' עינת פלד ולד"ר כרמית כץ שזכו בפרס בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל באוניברסיטת תל-אביב, על השפעה חברתית ותרומה לעיצוב שירותי רווחה ומדיניות חברתית, לשנת 2017.

ברכות לפרופ' עינת פלד ולד"ר כרמית כץ שזכו בפרס בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש בוב שאפל באוניברסיטת תל-אביב, על השפעה חברתית ותרומה לעיצוב שירותי רווחה ומדיניות חברתית, לשנת 2017.

בית הספר לעבודה סוציאלית החליט לייסד פרס זה כדי לבטא הערכה לחבר/ת סגל שמצליח/ה לשלב בעבודתו/ה האקדמית- גם פעולה מתמשכת להשפעה על שירותים ומדיניות ומצליח לעשות שימוש במחקריו/ה ובכתיבתו כדי להשפיע על מדיניות ועל שירותי רווחה. זאת מתוך הבנה שהשפעה של חברי סגל בעבודה סוציאלית על מדיניות חברתית ועל שירותי הרווחה- היא חשובה ביותר ומבטאת את ייחודיותו של העיסוק בעבודה סוציאלית.   

ועדת הפרס מצאה את פרופ' עינת פלד וד"ר כרמית כץ כראויות לפרס זה על מכלול שלם של מעורבות והשפעה, עליהם נפרט בטקס הענקת הפרס, וכאן רק בקצרה:

פרופ' עינת פלד על השפעתה בתחום התגובה החברתית לאלימות נגד נשים ועל מאמציה המתמשכים, יותר משני עשורים, לחשוף אוכלוסיות שמצבי הדיכוי והקורבנות שלהן סמויים מן העין (ילדים חשופים לאלימות, נשים קורבנות סחר של תעשיית המין ), לאתגר את השיח החברתי, התאורטי והמקצועי בתחומי האלימות, לפתח ולקדם יישום של התערבויות מועילות ועל שותפותה בפיתוח והובלה של עמותת "רוח נשית".    

ד"ר כרמית כץ על תרומתה לפיתוח שירותים ותכניות בתחום של התעללות והזנחה של ילדים. על מאמציה המתמשכים בפיתוח חקירות ילדים ובפיתוח ידע אצל העוסקים בתחום זה ממגוון תחומי עיסוק, על הקמת הפורום האינטרדיסיפלינרי-" צדק לילדים בגיל הרך" שמטרתו לקדם תהליך של עשיית הצדק עבור ילדים בגיל הרך, על עבודה מתמשכת עם קהילות מיוחדות, כגון הקהילה החרדית, בתחום של ילדים ובני נוער נפגעי התעללות והזנחה, ועל קידום, פיתוח והפצה של התערבויות למניעת התעללות והזנחה.      

עינת וכרמית- אנו מברכים אתכן על הישג זה ומאחלים לכן להמשיך במאמציכן להשפיע על שירותי רווחה ומדיניות חברתית כדי לקדם נושאים חשובים אלה.      

הפרס יוענק בהרמת הכוסית לפסח שתתקיים ביום שלישי ה4 לאפריל בשעה 12 וחצי, במעמד סגן הרקטור ודקנית הפקולטה למדעי החברה. החלטת ועדת הפרס הייתה לתת את הפרס המלא לשתי חברות הסגל השנה, במקום להעניקו בשנית בשנה הבאה, ולכן הפרס יוענק שוב בשנת 2019.  

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>