תנאי קבלה לתואר שני לשנה"ל תשע"ח

תנאי רישום וקבלה

 


1. בעלי תואר בוגר (תואר ראשון) ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג  בעבודה סוציאלית, בממוצע ציונים של 85 לפחות.

2. דרישות ותק בעבודה סוציאלית:

  • למסלול אינטגרטיבי לטיפול והתערבות ולמסלול לקידום מדיניות וזכויות חברתיות - לא נדרש ותק בעבודה במקצוע, אך בשנה השנייה ללימודים, נדרש לקורס פרקטיקום, מקום עבודה או מקום לביצוע התנדבות. דרישה זו היא חובה ובהיעדר מקום עבודה או מקום להתנדבות, לא ניתן יהיה לאשר את המשך הלימודים בתוכניות.

  • לשני המסלולים הקליניים ("ילד ונוער", "טראומה ולחץ")  - יתקבלו רק מועמדים עם ניסיון של 22 חודשים לפחות כעובדים סוציאליים עד למועד פתיחת שנת הלימודים הקרובה, 14.10.2018.
    • על הנרשמים לצרף אישורי העסקה רשמיים ממקום עבודתם המציינים את היקף המשרה באחוזים ותאריכי תחילת העבודה, המשכה או סיומה. (ניסיון תעסוקתי בתחום "ילד ונוער" ובתחום "לחץ וטראומה" יתייחס לתקופת זמן עבודה הסמוך ביותר לפתיחת שנת הלימודים).
    • לשני המסלולים הקליניים יתקבלו רק מועמדים שעבדו בהיקף של 50% משרה או יותר (עבודה עם ילדים ונוער ו/או סביבת הילד/המתבגר או עבודה עם אוכלוסייה במצבי לחץ וטראומה).  
    • על המועמדים לדאוג להמשך עבודה רציף בתחום הספציפי במהלך שתי שנות הלימוד לתואר השני (בשכר/בהתנדבות).

 

3. ועדת חריגים:  ועדת הקבלה של בית הספר לעבודה סוציאלית תדון בכל בקשה לקבלה חריגה ותחליט על פי מגוון שיקולים, בהם: נסיבות חיים אישיות ( מגובה  במסמכים רלוונטיים אשר מסבירים את אי עמידה בציון סף הקבלה), שפת אם שאינה עברית, מספר מקומות פנויים וכישורי המועמד כפי שהם משתקפים בנתוניו האישיים: למשל בכירות (הכוונה לתפקיד מרכזי בשדה ולא וותק). מועמדים אשר יבקשו לפנות לוועדת חריגים, יוכלו לעשות זאת לאחר הודעת הדחייה מהמרכז למרשם.על המועמדים להעביר מכתב המסביר את הבקשה לקבלה חריגה. לאחר קבלת מכתב לוועדת חריגים יישלח למועמד טופס המלצה אותו ימלאו 2 ממליצים וישלחו לכתובת דוא"ל swadmission@tauex.tau.ac.il ישירות. את הבקשות לדיון בקבלה חריגה יש להגיש בכתב עד ל-30 במאי. ההמלצה צריכה להגיע עד ל- 30 ביוני. ועדת חריגים תתכנס בחודש אוגוסט.

 

4. ועדת חריגים למועמדים המבקשים להתקבל למסלול עם תזה - מועמדים הנרשמים ללימודים עם תזה מתבקשים להעביר ציונים מקורסי סטטיסטיקה ומחקר מהתואר הראשון. הקבלה למסלול עם תזה מותנת בממוצע ציונים של 85 לפחות בקורסים האלה. בכל בקשה לקבלה חריגה יתבקשו המועמדים להעביר מכתב המסביר את הבקשה לקבלה חריגה וכן לבצע מטלה הקשורה במחקר שעל פי הערכתה תקבע הקבלה למסלול עם תזה. המועד האחרון להגשת בקשה לדיון הוא עד חודש לפני פתיחת שנת הלימודים. (כלומר עד 14 לספטמבר 2018). לא ניתן לעבור למסלול עם תזה לאחר תחילת שנת הלימודים.

 

 

הנחיות רישום

על המועמדים  להירשם לתוכנית באתר הרישום ברישום המקוון. בנוסף, לאחר שביצעת רישום מקוון לתואר השני, יש למלא את טופס פרטים אישיים  ובו לציין האם הנכם מעוניינים במסלול עם עבודת גמר (תיזה) או ללא עבודת גמר.

 

ניתן להרשם לביה"ס לעבודה סוציאלית פעם אחת בלבד, אין לבחור בביה"ס לעבודה סוציאלית בעדיפות שלישית! 

 

על המועמדים לשלוח את המסמכים הנדרשים בשני אופנים:

1.  לאגף רישום ומנהל תלמידים, מדור תואר שני, בניין וינר-גרוס, אוניברסיטת ת"א רמת-אביב, תל-אביב 69978.  יש להגיש:

  •  גיליון ציונים רשמי, אישור זכאות לתואר ואישור על ציון הגמר מהמוסד בו למדו.
  •  מועמדים שטרם סיימו את התואר יעבירו לאגף הרישום גיליון ציונים רשמי מעודכן הכולל ממוצע ציונים מצטבר. 
  • תלמידי ובוגרי אוניברסיטת ת"א אינם צריכים להמציא גיליון ציונים.

 

2.  לשלוח לכתובת דוא"ל  swadmission@tauex.tau.ac.i  את המסמכים הבאים:

  • בנושא ההודעה יש לרשום שם מלא ומספר זהות - 9 ספרות
  • קורות חיים ברצף כרונולוגי עד 2 עמודים.
  • מועמדים למסלולים הקליניים - המסלול לטיפול במצבי לחץ וטראומה והמסלול הקליני לטיפול בילד ונוער נדרשים לצרף אישורי העסקה רשמיים הכוללים אחוזי משרה וכן תאריכי העסקה, להלן דוגמא לאישור העסקה בטופס 28ב.
  • מועמדים למסלול לטיפול במצבי לחץ וטראומה ולמסלול לקידום מדיניות וזכויות חברתיות נדרשים להגיש מכתב המסביר את הרצון ללמוד במסלול.  במכתב יש לפרט  סיבת הבחירה במסלול, סקירה על ניסיון בתחום הקרוב למסלול, ותכונות אישיות המצדיקות את הבחירה.

יש להעביר את המסמכים שלעיל בתוך שבועיים מביצוע הרישום המקוון

 

לתשומת לבכם :

  • מסמכים יתקבלו עד שבועיים מתאריך סגירת הרישום למסלולים. לאחר מכן לא יתקבלו מסמכים כלשהם לא בחוג ולא באגף הרישום.
  • מומלץ להירשם למסלולים השונים מוקדם ככל האפשר, הקבלה תעשה על בסיס מקום פנוי עד למילוי המכסה.
  • החוג לעבודה סוציאלית אינו מתחייב לקבל את כל המועמדים הממלאים אחר תנאי הרישום הנקובים לעיל.
  • הדיון במועמדותם של מי שבחרו בבית הספר לעבודה סוציאלית בעדיפות שנייה ייערך בחודש ספטמבר על בסיס מקום פנוי. מועמדים אשר נרשמו ו/או התקבלו בעבר ולא למדו, חייבים להירשם מחדש
  • דחיה עקב אי תשלום מקדמה - מועמדים שיתקבלו ללימודים לתואר שני בבית הספר לעבודה סוציאלית ולא ישלמו את המקדמה במועד שנקבע להם בהודעת הקבלה, תבוטל קבלתם.
  •  לא ניתן לעבור בין המסלולים ואופני הלימוד במסלול במהלך הלימודים.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>