לימודי פסיכותרפיה

​החלה ההרשמה לתש"פ (2019-2020)

פסיכותרפיה בגישה פסיכודינמית 

פסיכותרפיה בילדים ובנוער בגישה פסיכואנליטית

פנו למתאמת התוכנית

סיון סונדרס:

sivansau@tauex.tau.ac.il

 

 

 
הגישה הפסיכודינמית, שפותחה על ידי פרויד ושוכללה על ידי תיאורטיקנים כויניקוט, קליין וביון, מהווה בסיס מוצק עליו נשענים עובדים הסוציאליים בבואם להתמודד עם קשת רחבה של אתגרים טיפוליים.
היחידה ללימודי המשך והשתלמויות של ביה"ס לעבודה סוציאלית, מציעה שתי תוכניות מתקדמות, המעניקות למטפלים כלים טיפוליים פסיכודינמיים ופסיכואנליטיים בעלי ערך תיאורטי ופרקטי משמעותי:
 
 

לימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכודינמית  

תוכנית תלת-שנתית 
ימי חמישי בין השעות  12:30 - 19:30
 
במסגרת עבודתם בשירותי רווחה ציבוריים ופרטיים, עובדים סוציאלים מטפלים במגוון אוכלוסיות המתמודדות עם מצוקות ובעיות מורכבות המחייבות יישום של ידע ומיומנויות טיפוליות מתקדמות.
הגישה הפסיכודינמית, שמלווה את מקצוע העבודה סוציאלית מראשיתו, מציעה בסיס תאורטי ופרקטי מוצק, המאפשר לעובדים הסוציאלים להתמודד עם האתגרים הטיפוליים הניצבים בפניהם. 
 
 

 

 


פסיכותרפיה בילדים ובנוער בגישה פסיכואנליטית 

תוכנית תלת-שנתית
ימי חמישי בין השעות 09:00 - 14:00
 
עובדים סוציאליים ואנשי טיפול בשירות הרווחה מסייעים לילדים, בני נוער ומשפחותיהם להתמודד עם משברים, טראומות, וקשיים שונים. כלים תיאורטיים ופרקטיים השייכים לגישה הפסיכואנליטית מסייעים לאנשי המקצוע השונים להתמודד באופן מעמיק, מקצועי ואפקטיבי עם שלל האתגרים הטיפוליים הנקראים בדרכם.
תוכנית הפסיכותרפיה בילדים ונוער בגישה פסיכואנליטית שמה דגש על למידה המבוססת על עבודה קלינית ועל הסוגיות עמן מתמודד המטפל בעבודתו. תכני הלימוד כוללים מבט תיאורטי מעמיק, עכשווי ואינטגרטיבי, תוך שילוב של גישה פסיכואנליטית עם ראייה התפתחותית ועם ממצאי המחקר הנוירופסיכולוגי.
 
 

חזרה למעלה

ט.ל.ח

 

 

 

 

צרו קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive