תהליך הרישום

עודכן: 14.04.2022

 

שלבי התהליך (לוחות הזמנים עשויים להשתנות מתוכנית לתוכנית):

  1. הגשת מועמדות - מילוי הטופס המקוון*

  2. תשלום דמי רישום בכרטיס אשראי.

  3. ראיון קבלה.

  4. הודעה על ססטוס המועמד/ת: קבלה לתוכנית / דחיה / רשימת המתנה.

  5. להודעת הקבלה תצורף בקשה לתשלום שכר הלימוד, אותו יש להסדיר תוך 14 יום.

*את הטופס המקוון ניתן למצוא בדף התוכנית המבוקשת (בלשונית - הרשמה ושכ"ל), או בדף ההרשמה לתוכניות.
 
 
מומלץ להכין מראש:
  1. קובץ קורות חיים (CV) בעברית, הכוללים פירוט קצר של השכלה ותעסוקה, בפורמט וורד/PDF.
  2. העתקים סרוקים של תעודות אקדמיות ומקצועיות ע"פ הדרישות המפורטות בטופס.
  3. פרטי כרטיס אשראי לתשלום דמי הרישום בסך 350 ש"ח.
  4. תמונת המועמד/ת.
  5. ייתכן צורך במסמכים נוספים בהתאם לדרישות התוכניות השונות.
 
בהצלחה!
 
 
 
 
ט.ל.ח
 
 

יצירת קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>