תהליך הרישום

עודכן: 14.04.2022

 

שלבי התהליך (לוחות הזמנים עשויים להשתנות מתוכנית לתוכנית):

  1. הגשת מועמדות - מילוי הטופס המקוון*

  2. תשלום דמי רישום בכרטיס אשראי.

  3. ראיון קבלה.

  4. הודעה על ססטוס המועמד/ת: קבלה לתוכנית / דחיה / רשימת המתנה.

  5. להודעת הקבלה תצורף בקשה לתשלום שכר הלימוד, אותו יש להסדיר תוך 14 יום.

*את הטופס המקוון ניתן למצוא בדף התוכנית המבוקשת (בלשונית - הרשמה ושכ"ל), או בדף ההרשמה לתוכניות.
 
 
מומלץ להכין מראש:
  1. קובץ קורות חיים (CV) בעברית, הכוללים פירוט קצר של השכלה ותעסוקה, בפורמט וורד/PDF.
  2. העתקים סרוקים של תעודות אקדמיות ומקצועיות ע"פ הדרישות המפורטות בטופס.
  3. פרטי כרטיס אשראי לתשלום דמי הרישום בסך 350 ש"ח.
  4. תמונת המועמד/ת.
  5. ייתכן צורך במסמכים נוספים בהתאם לדרישות התוכניות השונות.
 
בהצלחה!
 
 
 
 
ט.ל.ח
 
 

יצירת קשר

שם פרטי + שם משפחה
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>