הנחיות לרישום

מעוניינים להגיש מועמדות?

הקליקו כאן לקבלת ערכת רישום

 

מועמד/ת יקר/ה, לנוחותכם מצורף הסבר אודות תהליך הרישום.

 

מספר נקודות חשובות:

  • הגשת מועמדות מותנית בתשלום דמי הרישום.
  • יודגש כי דמי הרישום אינם מוחזרים בשום שלב בתהליך ואינם מהווים חלק משכר הלימוד. (עובדי אוניברסיטת ת"א זכאים לפטור מדמי רישום עם הצגת תעודת עובד).
  • ברוב התכניות יתקיימו ראיונות קבלה אישיים או קבוצתיים, מידע על כך יימסר לאחר הגשת המועמדות.
  • את ערכת הרישום המלאה מומלץ לשלוח במייל או בפקס ולא בדואר.
  • העתקי התעודות, קורות החיים ומסמכי הרשמה נוספים לא יוחזרו.
  • פתיחת שנת הלימודים בכל תכנית מותנית במספר מינימלי של משתתפים. סעיף זה תקף גם לגבי שנת הלימודים השנייה והשלישית בהתאם למספר התלמידים הממשיכים
  • ביצוע הליך הרישום הראשוני אינו מהווה אישור קבלה לתכנית. תלמיד יוכל ללמוד בתכנית רק לאחר אישור מוועדת הקבלה (מכתב קבלה) והסדרת תשלום שכר הלימוד.

 

הוראות הרשמה:

יש לשלוח באמצעות המייל / פקס את המסמכים הבאים *:

  1. טופס רישום מלא בכל הפרטים הנדרשים (לקבלת ערכת רישום במייל הקליקו כאן).

  2. העתקי תעודות אקדמיות ומקצועיות.

  3. קורות חיים הכוללים פירוט קצר של לימודים קודמים והתנסויות מקצועיות.

  4. דמי רישום בסך 300 ₪ בכרטיס אשראי, אותם יש לשלם באמצעות ספח התשלום המצורף לטופס הרישום.  

​* בתכניות מסוימות יתבקשו המועמדים לשלוח מסמכים נוספים.

 

בהצלחה! yes  cool

 

 

צרו קשר

* = שדה חובה
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
Developed by
UI/UX Basch_Interactive