תנאי קבלה לתואר שני

  1. עמידה בתנאי הקבלה הכלליים לתואר שני כמפורט באתר ההרשמה של האוניברסיטה.
     
  2. תואר ראשון בעבודה סוציאלית בממוצע ציונים של 85 לפחות.
     
  3. דרישות ותק בעבודה סוציאלית: 
    • א. למסלול אינטגרטיבי – לא נדרש וותק בעבודה במקצוע.
       
    • ב. לשני המסלולים הקליניים – נדרש וותק בעבודה במקצוע:
      • לשני המסלולים הקליניים יתקבלו רק מועמדים עם ניסיון של 22 חודשים לפחות עד למועד פתיחת שנת הלימודים הקרובה, בהיקף משרה של  50% לפחות או יותר, בתקן של עובד סוציאלי בעבודה עם ילדים ונוער ו/או סביבותיהם / ובעבודה עם אוכלוסיות במצבי לחץ וטראומה.
      • על הנרשמים לצרף אישורי העסקה רשמיים ממקום עבודתם המציינים את היקף המשרה ותאריכי תחילת העבודה, המשכה או סיומה, ולדאוג להמשך עבודה רציף בתחום הספציפי במהלך שתי שנות הלימוד לתואר השני (בשכר/בהתנדבות).

         
  4.  מועמדים הנרשמים לתואר שני וטרם זכאים לתואר ראשון צריכים להעביר לאגף רישום ומינהל תלמידים:
    • גיליון ציונים רשמי וחתום הכולל ממוצע ציונים, לא יאוחר מסוף חודש מרץ תשע "ה. תלמידי ובוגרי אוניברסיטת ת"א אינם צריכים להמציא גיליון ציונים, מאחר ואגף רישום ומינהל תלמידים מצרף את גיליון הציונים בעת הרישום.

    • אישור אוניברסיטאי על סיום כל חובות השמיעה והגשת כל המטלות לתואר הראשון עד תום השבוע הראשון של חודש אוגוסט תשע"ה.

    • אישור זכאות לתואר ראשון, עד סוף סמסטר א' של שנת הלימודים הקרובה.

       
  5. מועמדים הנרשמים ללימודים עם תזה מתבקשים להעביר ציונים מקורסי סטטיסטיקה ומחקר מהתואר הראשון. הקבלה למסלול עם תזה מותנת בממוצע ציונים של 85 לפחות בקורסים אלו.

 

חריגים 

  1. ועדת הקבלה של בית הספר לעבודה סוציאלית תדון בכל בקשה לקבלה חריגה ללימודי תואר שני ותחליט על פי מגוון שיקולים: נסיבות חיים אישיות, שפת אם שאינה עברית, מספר מקומות פנויים וכישורי המועמד כפי שהם משתקפים בנתוניו האישיים. מועמדים אשר יבקשו לפנות לוועדת חריגים ידרשו להעביר מכתב המסביר את הבקשה לקבלה חריגה וכן את פרטי המייל להתקשרות עם שני ממליצים. הממליצים יקבלו  קישור לטופס ההמלצה אותו עליהם למלא ולהעבירו עד ל- 30 ביוני למזכירת וועדת הקבלה. על המועמד להעביר את מכתב הבקשה שלו לדיון בקבלה חריגה עד ל-30 ביוני.
  2.  קבלה חריגה למסלול עם תזה - בכל בקשה לקבלה חריגה יתבקשו המועמדים להעביר מכתב המסביר את הבקשה לקבלה חריגה  למסלול עם תזה וכן לבצע מטלה הקשורה במחקר שעל פי הערכתה תקבע הקבלה למסלול עם תזה. המועד לאחרון להגשת בקשה לדיון הוא 30 ביוני.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>