נהלי היחידה ללימודי המשך והשתלמויות

עודכן: 02.05.2024

  • מידע כללי
  • התנהלות בתקופת הלימודים
  • שכר לימוד ותשלומים אחרים
 

לשאלות ובירורים בנושאי תשלום ניתן לפנות לגזברית היחידה ללימודי המשך והשתלמויות שרה סילבר, באימייל  (יש לפנות טרם ביצוע התשלום).


תשלומים - כללי:

  1. שכר הלימוד השנתי מופיע בדף התוכנית הרלוונטית באתר.
     
  2. דמי הרישום ישולמו בעת מילוי טופס הגשת המועמדות לתוכנית, שכר הלימוד ישולם לאחר הקבלה לתוכנית. דמי הרישום אינם מהווים חלק משכר הלימוד ואינם מוחזרים בשום מצב או סטטוס קבלה לתוכנית, למעט במקרה של אי-פתיחת התוכנית ביוזמת היחידה.
     
  3. אין באפשרות היחידה להעניק מלגות כלשהן או הנחות, למעט במקרים הבאים:
    הנחה בשכר הלימוד הניתנת למדריכי היחידה להכשרה מעשית של ביה"ס לעבודה סוציאלית, בעלי מינוי בתוקף באותה שנת לימודים.
    עובדי אוניברסיטה (בעלי מינוי פעיל), כולל פנסיונרים ובני משפחותיהם מדרגה ראשונה פטורים מתשלום דמי הרישום.
     
  4. לא יינתן זיכוי משכר לימוד בגין פטור מקורסים שנלמדו בלימודים קודמים.
     
  5. שכר הלימוד לשנה השנייה והשלישית יהיה צמוד למדד המחירים לצרכן של חודש יוני וייקבע סמוך לפתיחת שנה"ל הרלוונטית.
     
  6. טפסי הגשת מועמדות אשר יגיעו ללא תשלום דמי רישום לא יטופלו.
     
  7. הגשת מועמדות לתוכנית, גם אם מדובר ברישום חוזר או רישום לתוכנית נוספת במקביל באותה השנה, כרוכה בתשלום של דמי רישום לכל תוכנית בנפרד.
     
  8. דמי הרישום אינם מהווים אישור קבלה ללימודים ויש לעבור תהליך קבלה כנדרש בכל תוכנית.

     
  9. למתקבלות/ים לכל תוכנית תישלח הודעת קבלה רשמית באמצעות האימייל, אשר תכלול את כל המידע על אופן התשלום.
     
  10. תשלום שכר הלימוד יוסדר ע"י המתקבל/ת תוך פרק הזמן שיצוין באימייל הקבלה (בד"כ תוך 14 יום). מתקבלות/ים שלא יסדירו את התשלום במועד שנקבע, ייחשבו כמי שוויתרו על מקומן/ם בתוכנית ומקום זה יוצע לבאות/ים ברשימה.
     
  11. את שכר הלימוד לשנה המתקדמת יש להסדיר עד ה-15 באוגוסט, בקיץ שלפני פתיחת שנת הלימודים השנייה או השלישית. אי הסדרת התשלום בזמן יגרור תשלום נוסף בגובה 5 אחוז משכר הלימוד השנתי.
     
  12. בתוכניות מסוימות ייתכנו תשלומים נוספים, כגון תשלום על שעות הדרכה. תשלומים אלו משולמים ישירות למדריך/ה ואינם מהווים חלק משכר הלימוד. את גובה התשלום ניתן למצוא בדף התוכנית הרלוונטית בסעיף "הרשמה ושכ"ל".
     

 

אופן התשלום:

  • דמי הרישום ושכר הלימוד ישולמו בכרטיס אשראי באמצעות סליקה עצמית.
     
  • לא ניתן לשלם באמצעות הוראת קבע בבנק, העברה בנקאית או במזומן.
     
  • התשלום מתבצע לפקודת אוניברסיטת תל אביב אך לא דרך המרכז למרשם. בכל שאלה בנושא תשלום שכ"ל או דמי רישום, יש לפנות לגזברות היחידה להשתלמויות.
     
  • ניתן לפרוס את שכר הלימוד השנתי למספר תשלומים ללא ריבית (עד-10 תשלומים), ובלבד שהתשלום האחרון לא יחרוג ממועד סיום שנה"ל הלימודים בתוכנית.
     
  • טרם הסדרת התשלום יש לוודא כי מסגרת האשראי תואמת את גובה ההתחייבות.
     
  • האחריות על תשלום מלוא הסכום חלה על התלמיד/ה, גם אם מסתייע/ת במימון מגורם חיצוני. במקרים בהם שכר הלימוד משולם ע"י גורם חיצוני, יימסרו פרטי כרטיס האשראי האישי כביטחון. על הגורם המשלם להסדיר את התשלום לא יאוחר מ- 30 יום לפני מועד פתיחת הלימודים.
     
  • במקרה של תשלום ע"י גורם חיצוני/מעסיק, יש ליצור קשר באימייל עם גזברית היחידה להשתלמויות לקבלת הנחיות להעברת התשלום.

 

ביטול הרשמה / הפסקת לימודים:
 

  1. על ביטול הרשמה או הפסקת לימודים יש להודיע באמצעות אימייל שיישלח למתאמת התוכנית.
     
  2. על התלמיד/ה לוודא קבלת אישור ממתאמת התוכנית על הודעת ביטול ההרשמה או הפסקת הלימודים.
     
  3. למען הסר ספק - רק הודעה בכתב, שקיים אישור בכתב ממזכירות היחידה על קבלתה, תחשב לעניין זה.
     
  4. החזרים ו/או חיובים של שכר הלימוד ייקבעו ע"פ מועד שליחת האימייל ע"י התלמיד/ה המבטל/ת. לפירוט החיובים ראו בהמשך בסעיף "תנאי ביטול והחזרים".

 

תנאי ביטול והחזרים:

  1. ביטול הרשמה עד 30 יום לפני מועד פתיחת התוכנית - יידרש חיוב מצד התלמיד בסך 2,000 ₪.
     
  2. ביטול הרשמה החל מ- 30 ימים לפני פתיחת התוכנית ועד למועד פתיחת התוכנית, יידרש חיוב מצד התלמיד בגובה 25% משכ"ל שנתי.
     
  3. הפסקת לימודים מיום פתיחת התוכנית ועד 14 יום לאחר פתיחת התוכנית - יידרש חיוב מצד התלמיד בגובה 30% משכ"ל שנתי.
     
  4. הפסקת לימודים החל מהיום ה- 15 מיום פתיחת התוכנית ועד 30 יום לאחר פתיחת התוכנית - יידרש חיוב מצד התלמיד בגובה 50% משכ"ל השנתי.
     
  5. הפסקת לימודים החל מ-30 ימים מיום פתיחת התוכנית ואילך – יידרש חיוב מצד התלמיד בגובה שכ"ל שנתי מלא.
     
  6. במקרה של אי-פתיחת התוכנית ביוזמת היחידה, יוחזרו שכר הלימוד ודמי הרישום במלואם.
     
  7. הכללים המצוינים מעלה, תקפים גם במידה והפסקת הלימודים בוצעה ביוזמת הנהלת התוכנית.

 

 

טל"ח

צרו קשר

תוכנית לימודים / נושא הפניה
שם מלא
כתובת מייל
טלפון
איך שמעת עלינו?
נושא הפניה
מעוניין/ת לקבל מידע מהיחידה ללימודי המשך והשתלמויות
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>